Monday 5 December 2011

အင္းေလး အမွတ္တရ အနုပညာလက္ရာ




ေနာက္တၾကိမ္သြားဖို႕ သိပ္မလြယ္ကူတဲ႕ေနရာကိုေရာက္တုန္းေရာက္ခိုက္ ဓါတ္ပံုေတြအမွတ္တရရုိက္ခဲ႕ပါတယ္ ။ အင္းေလးကန္ အတြင္းမွာရွိတဲ႕ ပန္းပု၊ ပန္းပဲ လုပ္ငန္းခြင္ကို ေရာက္ခဲ႕ပါတယ္ ။ က်ေနာ္ ပန္းပုရုပ္ကေလးေတြ ၊ ရုပ္ေသးရုပ္ကေလးေတြကို သေဘာက်ပါတယ္ ။ ၾကိဳက္တယ္ ။ အဲသည္႕လုပ္ငန္းခြင္ကိုေရာက္တဲ႕အခ်ိန္မွာ နိုင္ငံၿခားသား ဧည္႕သည္ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေရာက္နွင္႕ေနၾကတာကိုေတြ႕ပါတယ္ ။ သူတို႕တေတြကလည္း ဓါတ္ပံုေတြ တဖ်ပ္ဖ်ပ္ ရိုက္ေနၾကသလို မီးအပူေပး၊ ၊ မီးေကၽြးထားတဲ႕ သံ ( ေၾကး) ၿပားတေခ်ာင္းကို ပန္းပဲဆရာတို႕က တေၿဖာင္းေၿဖာင္းထုေနပါတယ္ ။ ဓါတ္ပံုရိုက္တဲ႕သူေရာ ၊ ပန္းပဲဆရာေတြေရာ သူတို႕ဘာသာအလုပ္ရူပ္ေနၾကပါတယ္ ။








က်ေနာ္လည္း သူတို႕ၾကားထဲမွာ ဝင္ၿပီး ထင္ရာၿမင္ရာေတြကို အမွတ္တရရိုက္လိုက္ပါတယ္ ။ အဲသည္႕လိုရိုက္ရင္းသတိထားမိတာက တူေတြနဲ႕ထုေနတဲ႕ သူေတြရဲ႕ အနားက အုတ္ခံုလို႕ယူဆရတဲ႕ေနရာေပၚကေန ( က်ေနာ္႕အထင္ေလေပးတာလို႕ထင္ပါတယ္) ကူညီေနတဲ႕ အမ်ိဳးသမီးၾကီးကို ဓါတ္ပံုေတြမဲရိုက္ၾကပါတယ္ ။ က်ေနာ္လည္း ဓါတ္ပုံ ရိုက္ပါတယ္ ။


နိုင္ငံၿခားဧည္႕သည္ေတြကို ရွင္းၿပတဲ႕ဘာသာစကားကို က်ေနာ္မသိပါဘူး ၊ ဥေရာပတိုင္းၿပည္တခုခုလို႕ထင္ပါတယ္ ။ ၿမန္မာ နိုင္ငံသား ဧည္႕လမ္းညြန္ေရာ ၊ သူတို႕နိုင္ငံသားဧည္႕လမ္းညြန္ေရာ အဲသည္႕ခရီးသြားဧည္႕သည္ေတြနဲ႕အတူပါပါတယ္ ။ ဒီေနာက္ သူတိုတေတြ အမွတ္တရလက္ေဆာင္ေတြဝယ္ၾကပါတယ္ ။ ဓါးေတြ ၊ ေမာင္းေတြ ၊ ေၾကးစည္နဲ႕ တၿခားလက္မူအနုပညာမ်ားကို ဝယ္ဖို႕ ေစ်းညွိ၊ ေစ်းဆစ္ၾကပါတယ္ ။ က်ေနာ္လည္း ဟုိဟုိဒီဒီၾကည္႕ရင္း ေအာက္ကပံုထဲမွာေတြ႕ရတဲ႕ ရေသ႕ၾကီးကို ေတြ႕လို႕ဝယ္ဖို႕ ေစာင္႕ေနလိုက္ပါတယ္ ။ ဧည္႕သည္ေတြဝယ္ၿပီးသြားေတာ႕ က်ေနာ္အလွည္႕ေရာက္ေတာ႕ ၿမန္မာနိုင္ငံသားမွန္းသိလုိ႕ ေစ်းရင္းအတိုင္း ေပးလိုက္ပါတယ္ ။





က်ေနာ္သည္အရုပ္ ( ရေသ႕ၾကီးအရုပ္) ကို လက္ရာလဲၾကိဳက္တယ္ ။ ဒီဇိုင္းကိုလဲၾကိဳက္တယ္ ။ ပထမဆံုးဒီအရုပ္ကေလးကို ဒီဇုိင္းထုတ္တာ ၊ ထုတ္ခဲ႕တာ ဘယ္သူလဲေတာ႕က်ေနာ္မသိဘူး ။  အေပၚဘက္ကေနၾကည္႕ရင္ နာမည္ေက်ာ္ စူပါမင္းရုပ္ရွင္ထဲက ဝတ္ရံုလိုမ်ိဳးလို႕က်ေနာ္ထင္တယ္ ။ ဒီ ရေသ႕ရုပ္ကေလးရဲ႕ ဇာတ္ေၾကာင္း ကိုေသခ်ာမသိပါဘူး ။ ခပ္ေရးေရးပဲမွတ္မိပါတယ္ ။ နိုင္ငံၿခားသား ဧည္႕သည္ေတြအၿမင္မွာလည္း ဆန္းေနမယ္လို႕က်ေနာ္ထင္ပါတယ္ ။





ေနာက္ဆံုးဓါတ္ပံုထဲ သစ္သားပန္းပု နဲ႕ က်ေနာ္ဝယ္လာတဲ႕ ေၾကးပန္းပုဟာ လက္ရာေရာ ၊ ဒီဇိုင္းေရာကြာတာကိုေတြ႕႔ပါတယ္ ။ သစ္သားပန္းပုကို က်ေနာ္ ငါးဖယ္ေခ်ာင္းေက်ာင္း ( ေၾကာင္ခုန္ေက်ာင္း )ကေန ဓါတ္ပံုရိုက္လာတာၿဖစ္ပါတယ္ ။

No comments:

Post a Comment